Påsk mys i Munka ;)

Blev att åka till mina föräldrar idag jag och töserna och grilla ;) Vädret va så underbart idag ;) Vi kom till Munka vid 13.30 och vi va ute i 4 timmar ;) Det va så varmt och skönt där idag så vi gick inte in förrän vid 17.30 ;) Blev god grillad kotlett med pommes och annat gottigottgott ;) 
 
 
 
Pappa köpte en el traktor förra året har jag för mig det va och Melinda åkte först efter den idag i släpet när kusin Lova körde den sen ville Melinda med prova och efter ett tag fick hon smått rätt på den och tryckte lite på gasen då och då och kom framåt och hon blev så lycklig ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fick en söt bild på Lova när hon myser med Celina med idag ;) 
 
 
 
 
 
 
Min bror Roger och Milo fastnade med på bild ;) 
 
 
 
 
 
 
Av oss 6 syskon va det 5 syskon hos mamma och pappa idag med sina respektive så det va fullt hus ;) Melinda skötte sig jättebra hela dagen och busade med Lova och alla andra ;) Tänker man tillbaka på när hon började röra sig så har hon varit en riktig Huligana som man inte kunde släppa alls och fick springa efter konstant i nästan 1 år innan hon nu lugnat ner sig =O Äntligen är hon lugnare och mer skötsam ;) Ska bli kul att se hur Celina blir sen =) 
 
 
 
Tack mamma och pappa för en underbar dag                            c",)

Kommentarer
Postat av: Malin - mamma till Savannah

Vad lyxigt att ni inte har nån snö, vill att våran snö ska försvinna också så man kan ta fram cykeln nån gång :)

Svar: Ja d e lyx och bra för jag e inte alls förtjust i snö =O Men vi har haft det så himla kallt här och utan snö =/ Nu dessa dagar har vi haft minst 5 plus grader och sol så vi hoppas våren är på G nu ;)
MalinOpel

2013-04-02 @ 08:54:24
URL: http://elinorsdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0