Påsk mys hos Farmor Sirpa ;)

Idag for vi iväg till barnens Farmor Sirpa och åt god middag och tårta och hade mys och bus ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Melinda e svår att få på kort då hon ALLTID är i farten =O Ville så gärna ha en bild där båda sitter hos Farmor men icke sa nicke att Melinda skulle sitta stilla där =P 
 
 
 
Senare på kvällen blev hon minsann lite mysig och satt och hade mys bredvid mig ;) 
 
 
 
 
 
 
När vi sen kom hem på kvällen va Melinda så trött så hon låg i soffan bredvid Celina och mös till det riktigt mkt så jag fick några fina bilder på dem båda där ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det är minsann inte ofta JAG vill va med på bild men här kommer en bild på mig från idag ;) 
 
 
 
 
 
 
Nu blir det en kopp mango te sen nanna kudden                          c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0