Pappas födelsedag ;)

Igår for jag och töserna till Munka för att fira min pappa som fyllde år ;) Per jobbade så det va bara jag och töserna som va hos mina föräldrar igår och hade massa mys ;) Fick denna fina bilden på pappa när Celina pratar med honom ;) 
 
 
 
 
 
 
Tobias och Vanja kikade med dit ett tag och umgicks med oss samt att Linus, Pauline och Jesper med va där ;)  
God fika blev det och riktigt god middag så vi alla blev mätta och glada ;)
 
 
Vanja knäppte denna bilden på mig och Melinda ;) 
 
 
 
 
 
 
E inte lätt att fånga Melinda på bild numera då hon studsar runt jämt vår lilla Huligana *hihi* Trots att man inte ser ansiktet på henne här blev denna bilden fin på henne ;) 
 
 
 
 
 
 
Nu sussar töserna och laddar upp inför ett roligt kalas till en nära vän till mig då deras yngste son blir 1 år ;) 
 
 
 
Ha en skön söndag                              c",)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0