Ny dator =O

Datorn vägrade starta idag så det fick bli en ny dator idag och min underbart snälla bror Linus hjälpte mig att hitta en dator som passade mig och han passade även barnen när jag behövde iväg och hämta Melinda från dagis samt när ja skulle iväg och handla ;) Tack Linus för all din hjälp idag <3 Ca 6 timmar va han här idag och det har varit riktigt trevligt att ha honom här ;) 
 
 
 
The new one ,) 
 
 
 
 
 
 
Tangentbordet lyser upp med i mörkret så det va minsann en överraskning ;) 
 
 
 
 
 
 
Min gamla dator va 4 år gammal så den hade gjort sitt och Linus har räddat mina bilder på datorn så jag e så glad att allt gick bra trots allt ;) 
 
 
 
Efter en dag med massa flängande ska jag nu vila i soffan och mysa med Zazzi då båda barnen sussar så sött sen ska jag nog nanna i god tid jag med då jag är trött =O 
 
 
 
Och datorn e lila såklart                                 c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0