Min rosa bumbi björn i repris ;)

Celina har nu kommit upp i storleken till denna söta rosa björn dräkten som Melinda hade när hon va liten ;) ÄLSKAR denna söta overallen ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hon lyser upp som en ängel på dessa bilderna ;) Fina Celina snuttan ;) 
 
 
 
Celina saknar nog sin syster Melinda när hon e på Dagis för så fort hon ser henne ler hon brett och har ett underbart skratt ibland när hon ser henne studsa omkring och Huligana runt ;) Snacka om billig underhållning till Celina *hihi* Här ligger dem och myser i den jättestora sittsäcken Arne som dem har på sitt rum ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sista bilden e bara för söt med ormens tunga på Celinas näsa och att båda tittar in i kameran ;) Mina fina 2 döttrar <3 
 
 
 
Här har vi ett av Melindas favorit ställen att dricka sin kvälls välling =O På skrivaren av alla ställen *hihi* 
 
 
 
 
 
 
Med mina 2 döttrar har mitt liv en mening och jag ska alltid älska dem och ta hand om dem oavsett vad som händer i livet. Dem ger mig så mkt kärlek och skratt tillbaka med all min kärlek jag ger till dem ;) 
 
 
 
Melinda och Celina är mitt svar på meningen med livet                                   c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0