Lekdags hos Maria ;)

Efter Melindas middagslur körde vi till min vän Maria och Melinda fick leka av sig med Elizia och Vince samt att Maria fick mysa med Celina ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi fick ett nytt husdjur igår ;) Melinda & Celina fick en jätte tiger av sin mormor och morfar ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och sist men inte minst har jag lite mys bilder på mina bebisar från i förmiddags ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack Maria för en mysig eftermiddag med en riktigt god kladdkaka ;) Imorn ska vi på utflykt hela familjen och vart vi skall får ni se imorn kväll då jag kommer att blogga ;) 
 
 
 
Simma lugnt                          c",)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0