Glad Påsk ;)

Skärtorsdag idag och på Dagis hade dem påskfest ;) Klädde Melinda så fint i lite påskiga färger och lyckades märkligt nog måla henne lite med prickar samt markerade ögonbrynen ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Gjorde ett fint litet påsk arrangemang till Melindas dagis idag som dem fick idag att ha på hennes avdelning ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
När jag hade hämtat Melinda från Dagis va vi ute i 1 h och matade ankorna samt gungade ;) Celina hade sin premiärtur i gungan idag minsann och hon tyckte det va kul och log hela tiden ;) Melinda tyckte nog med att det va kul att hennes syster med gungade bredvid henne ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Melinda lekte lite ankfösare idag med *hihi* 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Celina vill så gärna va med och se vad som sker omkring henne så jag passade på att sätta henne i Melindas vagndel och hon blev riktigt glad över att hon kunde va med oss och se allt vi såg ;) Hon jollrade och log massor ,)
 
 
 
 
 
 
Och här kommer dem gungande Huligana systrarna *ler* 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi har även idag haft ett ganska underbart vårväder när solen va framme ;) Nu håller vi alla tassarna att våren verkligen är på gång nu ;) 
 
 
 
Nu flyger jag och mina döttrar till Blåkulla                        c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0