Celina myser med Moster Kajsa ;)

Kajsa kom hit igår förmiddags och va här ett par timmar och hade mys med Celina och Melinda studsade som vanligt runt *hihi* Fick dessa söta bilderna på Celina hos Moster Kajsa igår ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Satte Celina i gåstolen igår för första gången ;) Hon satt där i minst 5 minuter och koncentrerade sig så på att få tag på leksakerna där ;) Det va omtyckt men hon blev gnällig då d va jobbigt för ryggen såklart så bara några få minuter kan hon va där nu och leka tills hon klarar va där mer ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen på eftermiddagen igår körde jag till Kajsa med Celina så va Per hemma med Melinda ;) E skönt man kan dela upp det så ibland ;) Åt tacos hos syrran och Johan ;) Vi gick en runda med vovvarna med minsann trots att d va svinkallt igår =O Resten av kvällen blev det mys på soffan och jag lyckades sova där 2 h med Celina ;) 
 
 
 
Hos syrran finns det 2 stora soffor men vart lägger sig hundarna tro? =O 
 
 
 
 
 
 
Lille Loppan e lika stor som Dinos huvud ju *hihi* 
 
 
 
 
 
 
Vaknade 23.40 hos syrran av att Per ringde och frågade vart jag blev av =P Hehe ;) Så jag klädde på Celina och körde hem då. Hon vaknade inte en enda gång när jag klädde av henne hemma heller och bytte blöjan =O Hon sov så gott lilla Celina ;) 
 
 
 
Melinda är nu på Dagis och Celina sussar så ja ska med vila nu                                 c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0