Barnvagnsmarschen ;)

Idag på internationella kvinnodagen gick jag Barnvagnsmarschen i år igen ;) Detta året fick jag med mig min vän Maria ;) Detta görs för att dem protesterar mot mödradödligheten bla.
 
 
 
"Hoppas verkligen att RFSU:s kampanj gör att makthavare tar tillfället i akt och ÖKAR STÖDET till mödravård, sexuell hälsa, preventivmedel och säker abort till alla kvinnor i alla länder! Internationella kvinnodagen är ett utmärkt tillfälle att skärpa sig i största allmänhet" En taleskvinna sade detta. 
 
 
 
Ungefär i mitten står min dubbelvagn med regnskydd över Celinas vagndel bara då det inte gick att ha på Melindas sida med enkel skydd ;) Alla som deltog fick vars ett regnskydd precis som vi fick förra året ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
D va riktigt sjukt kallat att gå =O Jisses va blåsten va kall!!! Fy farao =O Efter vi hade gått rundan i Helsingborg bjöd dem på fika på Espresso House så det är där vi sitter på sista bilderna ;) 
 
 
 
Vi är med på bild på hd.se och lokaltv filmade oss med så där ser man oss med ;) Man kan inte missa mig med min lysande jacka och mössa =O Hehe ;) 
 
 
 
http://hd.se/24hd/#category=0&date=playlist&clip=0&startTime=0m0s
Länk till Lokaltv ;) 
 
 
 
http://hd.se/helsingborg/2013/03/08/barnvagnsmarsch-mot/
Länk till Helsingborgs Dagblad ;) 
 
 
 
Ha en trevlig kvinnodag på er alla                                c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0