Utemys mellan 9 och 15.30 ;)

Jag och töserna gick ut kl 9 imorse och gick sen in kl 15.30 ;) Vi har haft så mysigt vi tre idag i det fina vädret ;) Blev ner till ankorna sen gunga och gräva i sandlådan klart och Melinda har gått en hel del och varit ledaren för vart ja skulle gå *ler*
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Celina blev överlycklig över att få ha gåstolen ute idag ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Melinda tog en liten fikapaus mitt i allt busandet ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Celina kan minsann sitta ganska stadigt numera och visst trillar hon lite ibland men hon börjar bli mer och mer stadig ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och här har vi lite härliga gung bilder ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Melinda sov bara middag i 30 min ute så hon slocknade nu på soffan och hon får bara sova i 30 min kanske 45 min sen ska hon minsann upp för hon ska sova ikväll med ;) Hårda bud i Mellerud =) 
 
 
 
Hoppas sommarvädret e här för att stanna nu                           c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0