Syskonen har kramkalas ;)

Det tar dock bara 2 sekunder per kram och några stycken på rad så det gäller att vara flink i fingrarana och få ngt foto *hihi* Har dock inte fått ngn bild i bra upplösning men en vacker dag så kommer det nog ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har haft massa mys med en st Celina som verkar ha tänder på G och är väldigt gnällig så jag har försökt få henne att vara glad hela dagen och det har fungerat ganska bra ;) Melinda sköter resten sen när hon kommer hem från Dagis med att få henne att le ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vet inte vad som hände här ikväll =O Melinda somnade självmant i soffan här kl 19 =O WTF?! Fattar ingenting =O Celina sov i 2 h nu på sena eftermiddagen så hon myser med mig nu så vi får se när hon somnar så jag kan göra ngt själv ;) Vet dock inte vad jag ska göra men jag kommer alltid på ngt om jag inte råkar somna med henne *hehe* 
 
 
 
Zazzi och Celina njuter och myser med varandra hos mig ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kan någon skicka hit sommarvärmen igen samt en trädgård med pool                       c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0