Pastell Töserna ;)

Tycker töserna e så fina i dessa fina kläderna ;) Celina har en favorit i repris med kläder som Melinda hade förra året med utsvängda rosa byxor och en söt bolero ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Såhär såg det ut imorse hos oss ;) Melinda läste Maxi reklamblad och Celina studerade sig själv i spegeln på leksaken ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har inte gjort många knop idag pga min förkylning så jag hoppas den försvinner snart så man kan va igång mer och va ute ;) Jag har sysselsatt töserna ändå och vi har haft mys och bus vi tre ändå ;) Jag hoppas ja kan sova ordentligt inatt så ja kan samla energi ;) 
 
 
 
Abrakadabra förkylning försvinn                            c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0