Nyklippt Melinda ;)

Å så fin Melinda blev i sin nya frisyr ;) Dock åkte lockarna av men jag hoppas dem kommer igen ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Träffade min BB kompis Elin idag med deras Leo ;) Hon låg i rummet bredvid mig när jag fick Celina och Leo är född dagen innan Celinda ;) Här har vi två fina bilder på Leo ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Celina va tröttis så hon sov när vi satt och fikade på Espresso house ;) 
 
 
 
 
 
 
Hade ett presentkort på H&M så detta blev det till Melinda och sen fick töserna vars en likdan solhatt  <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu på kvällen mellan kl 17 och 19 va det dags för Picknick på Melindas Dagis och det va trevligt och d va full rulle på alla ungarna och föräldrarna pratade i massor ;) 
 
 
 
 
 
 
Denna stora Rhodendendron busken finns på Dagiset och där leker ungarna massor i har jag sett ;) 
 
 
 
 
 
 
Jag är megaförkyld och har lite feber så jag är smått väck kan jag säga ikväll =O Hoppas att Melinda somnar fort idag och att det inte tar 1 till 2 timmar att få henne att somna för jag e så slut i kolan =O 
 
 
 
Snörvel snörvel                                        c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0