Nya nappar ;)

Dags för nya nappar med texterna I <3 Mummy och I <3 Daddy ;) Melinda valde Mamma nappen så Celina fick Pappa nappen där det står likadant på deras napphållare ;) Dock blev blev bilderna inte så bra med denna skarpa blixten på min mobil =O
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ibland vet ja inte hur jag ska sysselsätta Celina så jag lade en massa leksaker på henne och DET tyckte hon va kul och få välja och vraka och kasta runt med allt ;) 
 
 
 
 
 
 
 
Idag när Melinda åt middag i vardagsrummet då jag hade ont i ryggen och vilade på soffan så tyckte Celina det va helkul att jaga Melindas fötter *haha* Melinda blev smått vansinnig och puttade bort henne och sparkade hejvilt utan att märkligt nog inte träffa henne =O Låg bredvid så jag flyttade Celina när Melinda blev farlig =P 
 
 
 
 
 
 
 
Har haft  besök idag av min underbara vän Mimi och hennes dotter Emilia i 2 h och det är alltid lika kul att träffa dem ;) Saknar vuxet sällskap ofta då jag nästan alltid tar hand om töserna själv så det uppskattas  med besök ;) Har inte jobbat på snart 2 år heller och den där sociala biten saknar jag med så det är kul när man lyckas få ihop så man kan åka och träffa nån eller att nån kommer hit ;) Tusen tack för det fina besöket idag ;) Här e 2 bilder på töserna som Mimi tog på dem idag ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Chimichanga                                c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0