Min 32 års dag ;)

Har haft en helt underbar födelsedag hos min vän Maria med deras 2 barn Elizia och Vince ;) Varit ute och haft mys och grillade god lax med nypotatis samt egengjord god sås som är ett recept från min mamma och den älskade Elizia riktigt mkt ;) Efterrätten blev rabarber paj med vaniljsås och glass ;) Tusen tack underbara Maria för denna härliga dag med dig och dina barn <3 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Köpte denna klänningen idag till Celina då ja inte kunde låta bli för den va såååå söt ;) Bättre begagnad då såklart och visst är den söt ;) 
 
 
 
 
 
 
 
Efter allt bus och mys med barnen badade alla 3 stora barn badkar och hade kul ihopa och Celina fick va med en stund på ett hörn  då jag höll henne i badkaret ;) Bilderna där blev så söta på dem allihopan men jag lägger inte ut dem här vilket ni säkert förstår men ni som känner mig får grna se bilderna hos mig ;) 
 
 
 
Kan inte tacka dig nog Maria för att du gjorde denna dagen så underbar med din härliga gästfrihet och med ditt och dina barns sällskap ;) Detta betyder mkt för mig det du gjort idag ska du veta ;) Tack än en gång <3 
 
 
 
Töserna sussar nu och jag ska med sussa alldeles snart                c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0