Busiga Celina ;)

Celina hon är riktigt med på allt och ska va med och busa ;) Här SKA hon nå dvdn ;) 
 
 
 
 
 
 
 
Här har vi en trött Melinda i förmiddags ;) 
 
 
 
 
 
 
 
Middagen va uppskattad av Melinda idag ;) Det blev chicky bits med nudlar och skälvklar hennes älskade majs *ler*
 
 
 
 
 
 
 
Här har vi busiga Celina i farten i soffan ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hum ;) Vad finns det i denna påsen? ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Slängde ihop ett superenkelt arrangemang idag i en fin grodkruka som tösernas Farmors syster gjort i keramik ;) Med en murgröna i så blev den snygg ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har just nu en st pigg Celina som INTE ska nanna så jag ska se vad jag kan göra för att söva henne så jag kan hålla kväll ;) Melinda somnade bredvid mig för 30 min sen ca ;) 
 
 
 
 
Har haft besök ikväll av mina fina vänner madde och Kent ;) Tusen tack för ert trevliga sällskap ;) E alltid lika kul när ni kommer förbi och myser med töserna mm ;) 
 
 
 
Var är du John Blund                          c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0