The heat is back =O

Idag har vi haft ett kanonfint väder minsann ;) Jag har dock sovit dåligt innan i 2 nätter pga ryggen så jag sov så hårt och gott inatt och har varit så trött idag men jag va ute i 2 h på dagisets lekplats här nedanför då det är inhägnat så kan inte Melinda rymma vilket hon gör vart 10 minut annars och d fungerar inte när jag har Celina med samt vagnen och väskor mm. Önskar det fanns en stor inhägnad där Melinda kunde springa av sig ;) 
 
 
 
Lite innemys bilder som jag tagit nu i dagarna ;) Har inte varit flitig alls med att ta bilder mm dessa dagar men min rygg har inte varit snäll =( 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Per har jobbat dessa dagar så jag har inte klarat av att gå ut med töserna alls dessa senaste dagarna men idag klarade jag att komma ut med dem i eftermiddags ;) 
 
 
 
Här har vi lite bilder från udag när vi va ute jag och töserna ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Celina blev dödstrött helt plötsligt i gåstolen nu ikväll *ler* D gick fort när hon somnade så för bara några minuter innan hade jag busat med henne Hihi ;) Att man kan somna så ens =O 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har en st Celina som vägrar somna och jag e sjukt trött så jag hoppas hon somnar snart så jag kan få sussa ;) Hoppas nu att vi har fint sommarväder igen på halvtid så ja kan va iväg nånstans där Melinda inte kan rymma =P Hon är expert på det där och va på öppna platser det klarar jag inte med henne hur mkt jag än försöker på alla sätt och vis =/ Hoppas Celina inte blir en Huligana hon med =O Räcker minsann med en =O Får nog köpa koppel och sele till Melinda så hon kan gå säkert och inte rymma och springa ifrån vilket hon alltid gör. 
 
 
 
ZZZzzzzzzzzz                         c",)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0