Pizzamys hos Farmor Sirpa ;)

Idag blev det en heldag nästan hos Farmor Sirpa minsann ;) Vi hjälpte henne att storhandla sen blev det pzzamys ;) 
 
 
 
 
 
 
 
Blev lite godismys med hos Farmor och Melinda och Celina uppskattade det ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Denna fina stafli måltavlan fick Melinda och Celina av kusinerna Claesson ;) Tusen tack för tavlan Familjen Claesson ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Köpte mig en ny vattenkokare idag på Netto för endast 79 kr ;) Min andra som jag köpte på ÖB kostade mig 66 kr för några år sen så d e minsann bra klipp ;) Melinda har lyckats ha sönder min gamla men nu så har vi en ny ;) 
 
 
 
 
 
 
 
Nu blir det lite fradagsmys med töserna innan dem ska sussa                       c",)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0