Migrän och ryggvärk

Har varit väldigt dålig med migrän och ryggvärk och ingenting har hjälpt mig och jag har inget starkt hemma så jag har fått ligga d mesta när jag inte har fixat med töserna. Har varit 2 tuffa dagar med töserna då jag inte orkat eller klarat göra ngt. Huvudvärken e borta men min rygg e inget bra så jag har ingen ork eller lust tilll ngt =( Usch... Ja får försöka vila bort det på ngt sätt trots att jag har mina 2 töser att ta hand om <3 
 
 
 
Fick 2 allvarliga bilder på Celina idag när hon va helt inne i barnprogrammen ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Medans jag förberedde deras kvälls dryck så satt dem och delade på en tidning och läste i köket ;) Det slutade dock med att dem rev sönder den totalt båda två *hihi* Systrarna Huliganas <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu äntligen ska jag få ligga ner hela natten och vila ;) Hoppas att ryggen e ok imorgon men det tvivlar jag på med denna värken men hoppet är det sista som överger en =O
 
 
 
Go away pain                             c",) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0