Kusinträff ;)

ÄNTLIGEN hittades en dag då vi 6 syskon kunde träffa våra 2 kusiner med alla respektive och alla våra barn hos Ukki & Mummo ;) Så kul vi har haft hela dagen med 9 små knattar som hållt liv i luckan minsann ;) 
 
 
 
Tusen tack Ukki & Mummo för att vi fick vara hos er ;) Dem har så stor trädgård och där hade vi syskon kul med våra 2 kusiner där när vi va små och det är så kul att våra barn har så kul ihopa där ;) 
 
 
 
Här har vi min kusin Helena med sin sambo Mattias och deras barn Benjamin och Charlie ;) 
 
 
 
 
 
 
Till vänster står min kusins sambo Angelica som är mamma till deras barn ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Min andra kusins barn ( Rickard ) Leo och Minna ;)
 
 
 
 
 
 
 
En av mina 4 brödrar och detta är Tobias med sin flickvän Vanja ;)
 
 
 
 
 
 
 
Angelica med Minna ;)
 
 
 
 
 
 
 
Celina somnade så sött mellan Vanja och Tobias ;)
 
 
 
 
 
 
 
Min Ukki ;) 
 
 
 
 
 
 
 
Liam ;)
 
 
 
 
 
 
 
Hela högen samlad på bild och märkligt nog gick det bra och alla satt typ där dem skulle =P
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Min kusin Rickard ;)
 
 
 
 
 
 
 
Min Moster Sirpa med Helenas lilla Charlie ;) 
 
 
 
 
 
 
 
Jag med mina 2 älskade töser myser i hammocken ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mamma och pappa på bild med Angelica och ett gäng barn ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nästkusinerna tog en tura i båten ;)
 
 
 
 
 
 
Inte illa att ha denna temperaturen i luften när man parkerade bilen här hemma ;) 
 
 
 
 
 
 
 
Melinda däckade redan i bilen och hon vaknade inte när vi kom hemm och hattade med hennes kläder mm så hon sover så sött och Celina pratar i massor men hon är med riktigt trött så när hon somnat ska denna trötta mamman med sussa ;) 
 
 
 
Tusen tack alla inblandade för en helt underbar dag idag i detta härliga vädret som vi fick på vår efterlängtade träff med alla små knattar springandes här och var ;) Allt gick så bra och ingen olycka va framme och dem lekte så fint ihopa och många badade men i 16 plus grader e inte jag så sugen att bada i så jag doppade mig inte och Melinda tyckte med det va kallt som tur va så slapp ja tvinga mig själv att bada ;) Dem plaskade i en minipool bredvid dem minsta barnen och det va minst lika kul ;) 
 
 
 
I love my family and relatives                      c",)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0