Kågeröd =O

Hade inga planer för dagen och vi körde till Bjuv med Pers vän Magnus för att han skulle hämta en sak där sen körde vi mot Söderåsen och Magnus pratade om Löddeköpinge att han behövde dit och handla så ja skickade ett mess till min vän Tessan i Kågeröd och där dumpade Per oss medans dem körde vidare ;) 
 
 
 
Vädret va jättefint idag och vi va ute hela tiden då Tessan hade 4 katter på rymmen så vi sprang runt och lade fällor och letade kisar och Melinda sprang runt en massa ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack för rastandet idag av oss Tessan ;) Blev mjukglass i Lunnaås kiosken sen i Kågeröd för oss alla och gott va det ;) 
 
 
 
Lyckades få en bild på Zazzi när hon låg som en drottning på barnens garderob i deras rum ;) 
 
 
 
 
 
 
 
Celina vill bara stå hela tiden numera så man får agera som stöd eller hålla henne så nätt och här står hon mot Per och Melinda skulle va med på ett hörn hon med klart ;) 
 
 
 
 
 
 
 
Hoppas vi får fint väder nu i fortsättningen så man kan va ute och mysa och njuta och få energi så man klarar vinterhalvåret ;) Nu ska Celina nattas och Melinda somnade för 40 min sen så nu får Celina med somna så jag med kan sova för trött e jag minsann och d ska bli skönt att få sova ;) 
 
 
 
Shobidoo                             c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0