Festivalen igår och bada idag ;)

Igår blev det Festivalen igen i 4 h med mina vänner Mimi, Emilia och Viktor ;) Va där mellan 18 och 22 ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sprang på min vän Lena med hennes son innan vi skulle hemåt så ja tog två bilder på vagnkrocken *hihi* Blev dock skit bilder i lvaliten men men =P 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Va bara tvungen att köpa denna T shirt till Celina igår *hehe* 
 
 
 
 
 
 
Idag har vi varit iväg och badat i 4 h på Drottninghögsbadet ;) E full rulle på Melinda där så jag hinner aldrig ta några foton när vi är där =O Puh! 
 
 
 
Trött som femton ålderdomshem är jag så det blir snart sängen och natta Melinda och Celina och natta mig själv med klart ;) 
 
 
 
Idag är det 1 år sen min älskade katt Calibra dog =( Usch =( Denna dagen är ingen bra dag alls =( En väns sambo blev påkörd idag av en smitare och ska opereras imorgon så 28 Juli kan man bara stryka ur kalendern.... Usch usch.... R.I.P. min älskade Calibra jag saknar dig oerhört mkt <3 
 
 
 
 
 
 
Bilden är på Melinda och Calibra och han är så saknad av mig <3 Gör så ont i hjärtat än Calle gubben och jag önskar du fanns kvar här <3 
 
 
 
Hoppas imorgon blir en bättre dag                     c",)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0