3 barns mamma i Ljungaskog ;)

Körde till mina morföräldrar igår till min Ukki & Mummo då dvs med 3 barn ;) Tog hand om min kompis dotter då hennes sambo råkat ut för en olycka i förrgår. En smitare körde på honom så han blev illa skadad i sitt ena smalben med 3  frakturer och va inne på operation igår så vi hoppas att allt gått bra <3 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det blev en heldag där igår och lite bad på det och vi hade det trevligt ;) Töserna somnade bredvid min Ukki i hammocken ;) Alla va vi trötta när vi kom hem och det va skönt att få komma hem till sin säng och sussa ;) 
 
 
 
No hei soitella                      c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0