Mys hos Katja med töserna ;)

Det va längesen nu jag och Katja umgicks så idag blev det en tripp dit till dem ;) Hade som vanligt väldigt trevligt där ;) Lucas och Melinda lekte och Melinda huliganade runt med klart som vanligt =O Hehe ;) Hon e helt otrolig på att va på allt hon inte ska va på =O Undrar när det släpper och när hon lyssnar på Nej och Ajabaja =O Hon totalt struntar i vad man säger och hon lyssnar inte på nån annan heller =P Hon vet att hon gör fel men hon ska ändå göra det =O Envis dotter =P Jag hoppas hon inte e så klåfingrig när Celina börjar utforska hemmet vårt mm för då har ja att göra minsann =O 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Underbara snälla Katja, Lucas och Eva gav mina töser jättefina Julklappar ;) Tusen tack än en gång ;) Ni e bara för underbara och det värmer så gott i hjärtat ;) 
 
 
 
Melinda fick dessa plaggen ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Celina fick dessa plagg ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Katja vet precis vad jag älskar i klädväg till mina döttrar ;) Hon hittar alltid så underbart fina söta plagg till dem ;) Kan inte sluta tacka dig för dessa plaggen Katja <3 Tack min älskade vän ;) 
 
 
 
Celina ska nog gå i mina fotspår verkar d som =O Här vill hon ha mitt halsband *hihi* D ska börjas i tid att älska smycken ;) 
 
 
 
 
 
 
Ha en skön söndag kväll                          c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0