Melinda busa ;)

Blev 2 serier med bilder igår på Vår Melinda Huligana ;) Här äter hon min korv stroganoff och njuter ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Melinda tycker att man ska sitta på bordet i vardagsrummet =O 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På sista bilden skakar hon på huvudet som bara den och sur va hon för hon ville ja skulle hjälpa henne ner =P Bekvämlighetsministern Melinda =O Hon kommer ner själv så ja hjälper henne icke =O Hon sitter i soffan och äter sin välling och sen säger hon : Memme! och pekar på bordet på nappen och tycker ja ska ta den till henne sen säger hon : Memme! och pekar på filten och ska ha den =O Hon e ung och frisk så d får hon ta själv som oftast men ibland hjälper jag henne ;) Allting är Memme nuförtiden =O 
 
 
 
Hade filmkväll igår här med Mimi & Viktor och åt god middag ;) Blev pepparbiff och pommes med bearnaise som jag tillagade ;) Filmen blev favoriten Baksmällan 2 som dem inte hade sett ;) Dem e grymt bra dem filmerna ;) Tack för en härlig kväll mina vänner ;) 
 
 
 
Nu blir d soffmys i kylan                          c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0