Kalas dags ;)

Som vanligt e jag dålig på att ta massa foton som ja jämt gjorde förr =P Va själv på kalaset igår då Per jobbade med töserna så min tid gick åt att passa Melinda då Celina e stillasittande ;) Deras kusin Liam fyllde 7 år den 8 Januari ( samma dag som Zazzi fyller år och Zazzi blev 11 år i år ) och dem firade honom igår ;) Blev grymt god taco gratäng och cupcakes att förtära ;) Yummy ;) 
 
 
 
Här morgonmyser systrarna innan avfärd igår ;) 
 
 
 
 
 
 
Va en runda i Ängelholm igår med mamma ( mormor ) och Melinda och köpte en stor väska som ska bli skötväska, ett skärp då mina byxor kasar av mig, sköna inneskor till mig samt lite kläder till Melinda som vi fyndade ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Celina och Morfar ;) 
 
 
 
 
 
 
Huliganan Melinda busade runt med massa ballonger =O 
 
 
 
 
 
 
Såhär finklädda va mina töser igår på kalaset ;) 
 
 
 
 
 
 
Vill tacka Familjen Gullberg för en härlig kväll med god mat och gott sällskap                c",)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0