0 gradigt och några snöflingor =O

Idag va d minsann kallt när ja kom ut på morgonen och skulle lämna Melinda på dagis =O Brrrr. 0 grader minsann och självklart lite blåst på det =P Kom lite snö då och då nu på kvällen men d va så glest och så lite så d blev inget vitt på marken här inte =O Dem har lovat snö i helgen så vi får se va som sker =) Vill ha snö för Melindas skull så vi kan va ute och leka så hon får aktiveras ute lite ;) 
 
 
 
Va och handlade lite igår och Melinda tuggade friskt på en banan i affären ;) På City Gross och Maxi här så bjuder dem barn på en banan så d brukar Melinda få trots att hon kladdar totalt =O Hehe ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag och töserna körde till deras Moster Kajsa igår och va där resten av em/ kvällen och hade mys ;) Vi umgås så sällan nu men d ska vi nog ändra på ;) Har blivit så då hon jobbade mkt innan på ett jobb hon hade men tyvärr e hon utan jobb igen =( Dock har hon mer tid att träffa oss =) E inte lätt att hitta jobb tyvärr och jag fasar för den dagen ja ska söka jobb för d e inte lätt och jag gör allt ja kan för att hitta ett jobb iaf ;) E dock begränsat med jobb till mig då jag har dålig rygg men ja ska nog kunna hitta ett bra jobb för min rygg ;) 
 
 
 
Celina den Fina ;) 
 
 
 
 
 
 
Melinda den trinda ;) 
 
 
 
 
 
 
Va på BVC idag med Celina och hon vägde nu 4800 gram och va 56,5 cm lång ;) Ska bli kul att se vad hon väger om en vecka då hon blir 2 månader och jämföra med Melindas vikt och längd ;) 
 
 
 
Töserna sussar snart sen e d min tur att gå och sussa                          c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0