Vårkänsla ;)

Idag har vi minsann haft riktigt skönt väder med några plus grader och sol ;) Lite vårkänsla blev det minsann och som jag längtar till våren med värmen och att kunna va ute och njuta igen ;) Slippa böka på massa kläder på töserna med ;) 
 
 
 
Melinda e så snäll mot Celina numera och underhåller henne och ger henne nappen när hon e ledsen mm ;) Här sitter hon och kittlar Celina ;) 
 
 
 
 
 
 
Att klotter rita det gillar Melinda så jag satt och målade Kalle Anka och den gillade hon och hon sa "Kvack kvack" och log med hela ansiktet men sen kom pennan i högsta hugg och ritade över stackars Kalle =/ Huligana i farten japp =O 
 
 
 
 
 
 
Nu ikväll kom det in en märklig tjock dimma från kusten =O Hade jag haft system kamera hade d blivit en kanon bild men tittar man noga kan man se tjock dimma.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nej nu ska jag snart in i dimman dvs sova                                 c",)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0