Städ nojja =O

Jisses som jag grovstädaat här och var idag =O E så bra när Per e hemma och tar barnen så ja kan städa i min egen takt utan att bli avbruten och bli klar ;) Ska fortsätta städa mer imorn tänkte jag ;) Gör sällan grovstädning och jisses med damm man kan hitta på konstiga ställen =O 
 
 
 
Imorse hade jag mys med töserna och Melinda satt och kramade om sin lillasyster så sött ;) 
 
 
 
 
 
 
Och här satt Melinda och snuttade med en av sina nappar med napphållare ;) Napphållarna är ju hennes snuttar ;) 
 
 
 
Imorse kollade Celina för en gångs skull med en märklig blick på nyckelpigan som hon brukar le åt =O 
 
 
 
 
 
 
Va ute en runda idag och gick ner till ankisarna på en isgata =O Tjoho!!! Fick hålla i vagnen och Per fick hålla i Melindas trehjuling för att inte truilla omkull därnere =P Per lyckades gå ner halvt i spagat därnere och jag va inte den som va den utan jag flinade massor åt honom *hihi* Lyfte upp Celina med så hon kunde få titta på ankisarna såklart och hon tittade och skrattade ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
När vi va på väg hemåt så såg Per att en kollega till honom va i sitt garage och fixade med sina motorcyklar så Melinda fick provsitta när den va igång och han spelade hög musik och hon studsade och dansade ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
E så rått och kallt här nu när det bara e några minus grader och blåser lite och solen lyser med sin frånvaro =/ Längtar sjukt mkt till våren nu med värme och sol och mindre ytterkläder att klä på barnen ;) 
 
 
 
Vroooomm vroooomm                          c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0