Mini bad ankisar ;)

Va hos tandläkaren nu idag och fick lagat ett hål som uppkommit pga min visdomstand som drogs ut i oktober förra året =/ Allt gick kanon hos min duktiga tandläkare Olle Sterner i Landskrona ;) Bredvid tandläkaren ligger en leksaksbutik och där fann jag ÄNTLIGEN fler såna små mini badankor till Melinda och Celina ;) Som jag letat efter fler sådana ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Melinda hade fullt upp med sina ankor idag på brickan ;) Gick med brickan och tappade ankorna då och då och suckade och satte sig ner och plockade upp dem på brickan *hihi*
 
 
 
 
 
 
Och här har hon alla ankorna i badet ;) 
 
 
 
 
 
 
ÄLSKAR dessa små söta ankorna som är så små och söta ;) Melinda gillar med sin lilla anka men den har jag nu kastat då den är förbrukad så nu har dem alla dessa att bada med och fler färger på dessa små ska inhandlas nästa gång då jag lagt undan i dem färgerna som jag inte handlade idag ;) 
 
 
 
Min söta Ballerina Melinda ;) 
 
 
 
 
 
 
Kvack kvack                        c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0