Melinda barnvakt ;)

Va bara tvungen att sätta Celina i Melindas lek sulky och Melinda körde runt med Celina och njöt ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sötnosar ;) 
 
 
 
Igår va vi hos tösernas Farmor och hälsade på ;) Middagen där blev minsann hämtmat och gott va d ;) Melinda kladdade ner sig grymt mkt så hon fick bada där *hihi* Denna bilden e tagen i bilen på väg dit ;) 
 
 
 
 
 
 
Idag har vi varit ute en runda ner till ankisarna här och matat dem och Melinda kastade massa bröd till dem och hon tycker d e så kul med ankorna och att kasta bröd till dem och hon tjoar och tjimmar ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Baby steps by Melinda  <3
 
 
 
 
 
 
Celina blir allt mer stadig med att hålla upp sitt söta huvud nu med ;) Hon e så duktig lilla Celina ;) 
 
 
 
 
 
 
Och här har modellen Celina på sig en söt kisetröja från H&M som jag fyndat ;) 
 
 
 
 
 
 
Då va det helg igen och vi har inga planer alls för denna helgen så vi får se va som sker ;) 
 
 
 
Hasta la vista                          c",)

Kommentarer
Postat av: Malin - mamma till Savannah

Å Savannah har en exakt sån kissetröja fast i strl 92 och jag älskar den :)
Vi verkar ha samma klädsmak du å jag :)

Svar: Ja den e så söt ;) Älskar kisar och den va på rea ;) Imorn ska mina 2 älsklingar fotograferas till tidningen ;) Älskar att klä dem fint i fina färger som jag älskar ;)
MalinOpel

2013-02-11 @ 22:55:31
URL: http://Elinorsdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0