Melinda 18 månader idag ;)

18 månader gammal och tiden bara springer iväg =O Här ligger hon på Celinas filt och leker trött bebis tror jag ;) 
 
 
 
 
 
 
Precis innan Melinda snodde filten låg Celina där och lekte ;) 
 
 
 
 
 
 
Den söta bänken som mina föräldrar haft till mina brödrar fick vi nu ärva och ja va bara tvungen att lägga Celina där i bäddsoffan *hihi* 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mina två fina döttrar va med i dagens Helsingborgs Dagblad och även på webben ;) 
 
 
 
 
 
 
Har bara varit inne idag och haft mys då Melinda sussade oroligt inatt så hon va smått gnällig och lite ur balans så d blev mys och bus inne och d va ganska rått och kallt ute idag med och blåsigt klart =/ Vid middagen satte jag Celina på köksbordet så hon kunde va med i gänget och inte va på golvet ;) Det fina har man på bordet sägs d ju *hihi* 
 
 
 
 
 
 
Sen på kvällen drog Pappa Per fram sin gitarr och spelade och sjöng för oss i barnens rum ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Melinda satt faktiskt stilla en stund innan hon lekte riunt oss och Huliganade *hehe* 
 
 
 
Efter en natt med lite sömn så ska denna mamman gå och sussa med Celina så fort hon ätit klart i Pers knä ;) E riktigt tröttis och Celina har varit väldigt vaken nu ikväll men efter detta målet så ska hon minsann sussa tycker jag så mamma kan va piggare imorn ;) 
 
 
 
Älskar min familj                              c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0