Lina på mysbesök med töserna ;)

Har haft Lina på besök idag i några timmar på eftermiddagen ;) Hon är en kompis till Per från början ;) Blev massa Celina mys och lek med Melinda och däremellan fikade vi på en god prinsessliknande stubbe ;) 
 
 
 
Tack Lina för en mysig eftermiddag ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Melinda gjorde denna på Dagis till oss som Alla hjärtans dag present ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Va ju Alla hjärtans dag idag ;) Tur man har 2 fina döttrar som förgyller mitt liv varje dag som en Alla hjärtans dag ;) Utan Melinda & Celina är jag tom. Mina barn är mitt allt ;) 
 
 
 
Avslutar kvällens inlägg med Celina i denna söta sovpåsen som är köpt i England ;) Melinda fick den av min Faster Ingar när hon va bebis och nu är det Celinas tur att ha den ;) 
 
 
 
 
 
 
Peek a boo                                     c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0