Huvudvärk from hell =(

Självklart har jag haft grym huvudvärk nu i snart 3 dagar när Per jobbar =( Han e ledig 1 vecka from imorn iaf. Hoppas ja inte har ont imorn med, d tar musten och orken ur en när man har 2 små döttrar att ta hand om ju. Har försökt att bara ha mys med töserna och va stilla iaf men d e inte lätt om man heter Melinda =O 
 
 
 
Gjorde söta tottar på henne igår ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och här är det mys i vars ett hörn igår ;) 
 
 
 
 
 
 
Fina Celina vid frukosten sin igår ;) 
 
 
 
 
 
 
Dem va ganska mammiga båda två igår så jag gick ofta runt såhär med dem ;) 
 
 
 
 
 
 
Efter Dagis idag körde jag och handlade med töserna och jag köpte bilar till dem samt en STOR boll och en liten docka till Celina ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fick så söta bilder på Celina innan när hon log ;) Barnens leenden gör min dag ;) Synd dem inte kan bota huvudvärk bara =( 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och denna nyckelpigan älskar hon att titta på och försöka ta och ler med hela huvudet ;) 
 
 
 
 
 
 
Melinda sov inte middag så länge idag så nu sitter hon såhär i soffan med sina 2 kisar och myser ;) E mina kisar som jag fått senaste åren egentligen men nu är dem barnens mysisar ;) 
 
 
 
 
 
 
Be gone now headache                       c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0