Glow in the dark pacifiers ;)

Idag köptes Glow in the dark MAM napparna så nu slipper man leta ihjäl sig på nappar i sängarna när dem gnäller efter napp ;) 
 
 
 
 
 
 
Imorse när jag satt med Celina så tyckte jag det luktade att hon gjort nr 2 så jag luktade på henne och det såg Melinda så hon gjorde likadant och utbrast : Pi!!! Hihi ;) Goa unge ;) När hon gjort nr 2 kommer hon och säger : Ö ö ö ;) 
 
 
 
 
 
 
Försökte få kontakt med Celina här men hon skulle titta på allt annat såklart ;) 
 
 
 
 
 
 
Fredag igen och än sålänge har vi inget bokat  ;) E skönt att ta dagarna som dem kommer bara ;) Får iväg och handla sen iaf och ikväll ska jag göra en god middag *yummy* 
 
 
 
Ha en skön fredag                                c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0