Fototajm för HD ;)

Fotografen hade en del att jobba med när han skulle ta foto minsann ;) Melinda va helt chockad och ser helt off ut men han lyckades få några bra bilder på dem mot alla odds ;) Celina va lite lättare att jobba med ;) Några små leenden blev d iaf så nu väntar vi bara på att få bilderna samt att se när den kommer i tidningen ;) 
 
 
 
Va i Munka hela förmiddagen med Celina då Pers Sabbamög va på verkstad pga att den dör ofta så nu bör d va åtgärdat och d hoppas jag för jag vill inte bli ståendes med barnen =O 
 
 
 
Celina sussade gott i mormor och morfars soffa ;) 
 
 
 
 
 
 
Celina och mormor ;) 
 
 
 
 
 
 
Tittade i gamla foto album när jag va liten och jisses så lik Melinda är mig ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hittade lite bilder på mig och syrran med ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och här har vi 4 generationer ;) Jag & syrran med mamma, mummo och gammelmummo i Finland ;) 
 
 
 
 
 
 
Bjuder på en liten halvt nakenfis på mig när jag va liten ;) 
 
 
 
 
 
 
Får väl bjuda på en bild på syrran med som liten ;) 
 
 
 
 
 
 
Fick våra fina kaffe/te muggar idag med ;) 
 
 
 
 
 
 
Längtar så sjukt mkt tills vi får se bilderna på våra töser ;) Celina fotograferades själv med sen blev d foto på dem båda med klart och bilden som kommer i tidningen och på nätet blir med båda på och den bilden valde vi ut själv så d vet vi vad d blir för bild ;) 
 
 
 
Gubben ska se nån äcklig sport så jag och Celina ska nog se nån film tror jag och mysa                          c",)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0