Besök hos min Farmor sen till mina päron ;)

Blev en heldags utflykt idag minsann ;) Körde hemifrån vid 9.30 och kom hem vid 20.30 ;) Först bar det av till min Farmor i Höganäs ;) Mina föräldrar skulle med dit och hälsa på ;) Trevligt sällskap och kul att få träffa farmor samt att hon fick mysa med våra döttrar ;) Fick en fin bild på dem 3 ;) 
 
 
 
Gammelfarmor Göta med Celina & Melinda ;) 
 
 
 
 
 
 
Här fikar Farmor och Mamma ;) 
 
 
 
 
 
 
Lyckades minsann få min Pappa på bild med =O 
 
 
 
 
 
 
Melinda åt så fint med sin bulle med ost där och va så duktig och röjde inte runt bland alla hennes prydnader mm ;) 
 
 
 
 
 
 
Och Celina satt i bilstolen och jollrade ;) 
 
 
 
 
 
 
Sen körde vi till Munka till mina föräldrar och d blev klart lite bus ute i snön samt byggande av en ljuslykta som Melinda skulle välta jämt =O Hehe ;) Celina sussade så sött därute och Melinda sov med ute i vagnen i 4545 min minsann ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kusinerna Liam & Lova tittade upp i två omgångar med så det blev en massa bus och spring där på dem 3 sm¨å liven och riktigt kul hade dem ihopa och dem dansade klart till låten "Gagnam style" med artisten "PSY" ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Melinda va envis med att dra av sina strumpor jämt och att dra av sina fina inneskor/strumpor och skulle ha på sig jättestora inneskor såklart så jag lyckades ta en halvbra bild på henne med jätteskorna när hon har inneskorna på sig =O Hihi ;) 
 
 
 
 
 
 
En potta har vi förresten med införskaffat oss till Melinda så den sätter hon sig på vid varje blöjbyte och tycker d e spännande och gör kiss ljud då jag sagt man ska göra sina behov där och hon ler med hela huvudet när hon sitter där ;) Än så länge har d inte kommit ngt i pottan men en gång kissade hon bredvid såklart när jag va tvungen att gå ut och hämta Celina =P Hon e duktig som vill sätta sig på den ;) Hon tycker d e så kul att lära sig nya saker så detta ska bli intressant att se hur detta fortlöper ;) Tiden går så fort! Hon blir ju 1½ år gammal nu den 24 Februari =O Celina blir 3 månader nu den 17 =O Vill bara stanna tiden ett tag och njuta av mina 2 fina döttrar när dem e små ;) 
 
 
 
Tröttare än tröttast så nu blir det sängen                           c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0