Till puben med syrran <3

Va ganska pigg igår och jag kände för att träffa syrran och hon frågade om jag ville med till Charles Dickens en pub här i Helsingborg så jag hängde dit med henne och vi hade riktigt roligt vilket vi alltid har när vi ses och umgås oavsett vart vi är ;) Har saknat tiden med bara mig och syrran och igår hade vi så sjukt trevligt och skrattade och dansade och höll låda ;) Kajsa blev överlycklig över att jag sa Ja till att följa med då jag inte varit ute i svängen med henne på över 3 år =O 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Diggade denna inramade texten på puben igår =P
 
 
 
 
 
 
 
E vän till Kajsa mobil photoshoppade denna bilden igår med ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack för en helt underbar kväll älskade syrran och Z                        c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0