Sven blåser på bra!

Stormvarning klass 3 har vi haft idag sen kl 14 och jisses som det blåser och regnet har minsann tryckt på rutorna här med fulla stormvindar! Knakar och skakar i rutorna och balkongdörrarna till den franska balkongen trycks upp nertill med minst 1 cm så regne har vi till och från på golvet och det är snorkallt i sovrummet =O Det ska tydligen hålla igång hela natten och jag hoppas det är bra väder imorgon igen.
 
 
 
Har bara haft innemys med töserna nu i 2 kvällar ;) Här myser dem i den mjuka prinsess stolen ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Celina har strulat med sömn i 2 nätter och idag upptäckte jag att där gått igenom 2 tänder så jah hoppas att det är orsaken och jag har gnuggat med flytande alvedon på henne idag 2 ggr varav en ikväll så hon kan sussa gott ;) Såhär tuppade hon av idag vid sin middags sömn =)
 
 
 
 
 
 
 
Melinda bad mig nu ikväll att ta foto på henne men när jag väl skulle ta foto sa hon nej ta ett foto på Celina mamma ;) Celina va nyväckt då hon somnade en runda nu ikväll och det blev denna fina allvarliga minen på henne =P
 
 
 
 
 
 
 
För att hämnas på Melinda från Celina med denna allvarliga bilden så tog jag ett foto på Melinda med med sin glada min =P
 
 
 
 
 
 
 
Blev popcorns mys för mig och töserna ikväll efter badet i stormovädret ;) Satt i soffan alla 3 och njöt av popcorn, tecknat på tv och tända ljus ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Håll i periken ikväll gott folk                       c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0