Näst sista dagen på år 2013 ;)

Hade en st Celina som vaknade och inte skulle sova igårkväll vid 22 tiden så hon va med uppe och höll låda i 1 timme ca sen nattade jag henne och mig runt 23.30 snåret =P 
 
 
 
Hon busade och gömde sin napp på nacken och hade så mysigt i soffan med mig och njöt över att få vara själv med oss ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På den näst sista dagen detta året har vi bara varit hemma. Jag bäddade rent alla sängarna, körde igång 2 maskiner tvätt och röjde och försökte fixa lite här och var mellan varven när töserna fick mat, lek mm från mig och dem var inte glada när jag fixade lite måsten men livet e inte alltid roligt och jag kan inte fixa med att dammsuga och bädda sängar när dem sover mm =O 
 
 
 
Gjorde ett tappert försök till att ta ngt fint tvillingkort på töserna med samma sorts kläder på sig ( i princip ) tröjan är det enda som va exakt i samma märke och modell sen byxor och strumpor va matchande med färgerna ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Får hoppas på bättre lycka nästa gång men jag SKA få en bra bild på töserna med dessa kläderna på ;) Och jag som alltid sagt att jag inte ska klä töserna i samma sorts kläder =O Det sker dock sällan men man kan ju inte låta bli då det blir så sött ju ;) 
 
 
 
Melinda var den som strulade ikvläll och hoppade upp kl 21 ca så vid 21.45 nattade jag henne och hon somnade efter ett tag så där sket sig min kväll ikväll med att se filmen Insidious 2. Grrrrrrr! Känner mig dock ganska pigg så det är möjligt att den blir sedd ikväll ;) 
 
 
 
Snart nog har vi år 2014 framför oss                           c",)

Kommentarer
Postat av: patrik

du borde se efter dina barn bättre verkar som de e konstant snuviga om man kollar på bilderna samt du borde ha bättre rutiner på dina barn! alla barn behöver rutiner. inget illament men det verkar som du behöver några goda råd,

Svar: Snuviga är dem inte ofta och du känner inte mig enligt ditt inlägg ser jag =) Rutiner har jag med allt på töserna vilket mina nära och kära vet serru men tack annars för råden =) Hade du känt mig och min familj hade du inte skrivit detta inlägget ;) Hur många barn har du själv? Att små barn är förkylda eller snuviga är väldigt normalt då det kommer från Dagis =O Gott Nytt År på dig ;)
MalinOpel

2013-12-31 @ 19:43:16
Postat av: patrik

jag e 45 år gammal har 6 barn så jag vet vad jag snackar om ;) detsamma till dig. klart det e vanligt i början vid inskolning men sen efter det e det inte så sjukt ofta som du fram målar angående dina döttrar. skriver det i väl mening samt det med skorna man ska aldrig köpa begagnade skor till barn det kan bli fel med deras fötter!!!!! OM DU NU E SÅ BRA SOM DU SÄGER BORDE DU JU VETA........

Svar: 6 barn det va många ;) Vi är 6 helsyskon ;) Skorna hade inte varit använda mer än i vagn så dem var i nyskick annars har jag nya skor normalt sett så dem trampar rätt ;)
MalinOpel

2014-01-24 @ 18:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0