Fräsch bil, Julbasar och Mimmis bebis är ute ;)

Igår städade jag och hade mig hemma när Melinda va på Dagis sen efter Dagis körde jag till en firma som städade och tvättade min bil och den blev riktigt fin och allt tog bara 45 min totalt och putsa rutorna, torka karmar och invändigt i bilen gjordes med så nu e den fin ;) Körde till Babyproffsen sen och fick hjälp med att installera bilstolen i min bil så nu sitter båda töserna som prinsessor ;) Så det blev full rulle igår hela dagen lång minsann ;) 
 
 
 
Här tittar Celina med stora ögon på min bil när dem fixar den ;)
 
 
 
 
 
 
 
Middagsvilan idag tog celina i deras jättesittsäck Arne ;) Här är hon trött och 5 minuter efter bilden togs somnade hon ;)
 
 
 
 
 
 
 
Mellan kl 14 och 17 idag hade Melindas hela Dagis ( 6 avdelningar ) Julbasar där dem hade lotteri, sålde fina saker dem gjort på Dagis och pannkakor att förtära ;) Blev ingen vinst på lotteriet men köpte Melindas 2 fina saker hon gjort där ;) Är bara nån liten slant per sak till allt där och alla pengar går till deras kassa för utflykter ;) Får ta bild på Melindas fina saker imorgon då jag lät dem vara kvar på Dagis då jag hade 2 st töser som bråkade och slingrade sig när vi skulle hem så det tog en stund att få på dem kläder sen springa efter dem inne när jag försökte få på mig själv mina kläder =O Puh! Men jag vann *Ha Ha* ;)
 
 
 
Min fina vän Mimmi åkte in på Förlossningen idag med deras fjärde barn och lille Benjamin tittade ut kl 15.36 ;) ÄNTLIGEN är deras envisa bebis hos dem ;) 1 vecka har hon gått över tiden och hon har haft mycket värkar senaste veckorna och en grym foglossning så det är så skönt att han är ute nu ;) Grattis Mimmi & Kenth ;) Längtar tills jag får komma och lukta på bebis hos dem *ler* 
 
 
 
Nu ikväll har jag haft Det Finaste jag har på bordet ;) Systrarna som Bästisar med skratt och bus på bordet och båda njöt för fullt ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mina små Älskade Smurfinas                        c",)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0