Emilia 10 år ;)

En av mina bästa vänners dotter fyllde 10 år igår så jag och töserna åkte dit för att fira henne ;) Hon fick en äkta D&G klocka av mig som jag haft men som bara ligger och den är så fin så jag tyckte hon kunde få den och hon blev jätteglad ;) Tack Mimi och Emilia för inbjudningen <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hade 2 töser sen på kvällen som va trötta väldigt tidigt och ingenting ville dem leka så jag gav dem min mobil och min handdator så var dem nöjda ett tag till så jag drog ut på tiden ;) Har en app som heter Kids place så dem kan bara komma in på saker jag valt ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och här tog inte min kväll slut                                  c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0