December ståhej ;)

I lördags va min vän Daniel här med sin dotter Jennifer och det va väldigt trevligt ;) Jennifer fastnade som vanligt med Celina ;)
 
 
 
 
 
 
Och Melinda blev attackerad av den stora nallebjörnen igen =P
 
 
 
 
 
 
 
I söndags gick vi ner till Julskyltningen allihopa med våra vänner Mimmi & Kenth med deras 3 ( snart 4 ) barn för att hitta tomten och röra på oss i blåsten =) Trots blåst mm så gick det bara bra att gå dit och hem och snurra lite på stan ;) Barnen besökte tomten och därefter gick vi till O`learys för att äta lite och värma oss innan hemgång ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Igår hade Melindas Dagis sitt uppträdande på Sundspärlan ;) Filmade när dem gick upp och sjöng Tomten och haren och Melinda va duktig och sjöng på bra ;) Vet inte hur man lägger upp videos här än och jag måste få rätt på det så ja kan lägga upp videos med ;) Tog denna bilden innan vi drog till Sundspärlan ;)
 
 
 
 
 
 
 
Idag ska jag möblera om i sovrummet till det bättre då jag monterat ner en spjälsäng som en vän ska få av mig så nu är där mer plats att möblera om på ;) Celina sover middag nu så när hon vaknat ska jag fixa möbleringen ;) Får passa på när Per e hemma och kan ta Celina och när Melinda är på Dagis ;) 
 
 
 
Välkommen December månad                   c",)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0