Nya sulor på bilen ;)

Blev Munka igår till Sibbe till hans verkstad S A Bil & Maskin för att få nya sulor på min bil igår och vi passade på att hälsa på barnens kusiner med där ett tag ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Melinda va riktigt riktigt trött på hemvägen och däckade kvickt ;) Blev hemfärd kl 19 ca men det va det värt så barnen fick ses lite då det va ett tag sen sist. Tack för en trevlig kvällsrunda igår Roger & Lina med familj ;) Blev pizza igår i Munka med kusinerna ;) 
 
 
 
Idag har jag inte gjort många knop och jag har varit själv med töserna då Per e på fotboll i Danmark med sin vän Magnus. Märkligt nog så däckade båda töserna bredvid mig i soffan kl 19 =O What?! =O Vad hände där? =P Det har nog aldrig skett att dem somnat så tidigt samtidigt och dem va minsann riktigt trötta ;) 
 
 
 
 
 
 
 
Melinda tackar även för hennes födelsedagspresent från er Familjen Gullberg ;) Tusen tack ;) 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag försöka njuta av min ensamhet när töserna sussar                           c",)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0