Melindas 2 års presenteer kom idag!

Drog ut lite på tiden med Melindas presenter men idag kom dem äntligen ;) Ett st Mimmi pigg ritbord samt en Mimmi pigg klänning klart från lekmer.se ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har varit väldigt varmt nu dessa dagarna med och min rygg strejkar en del därav dålig ork och ingen energi pga ryggen men jag väntar på en röntgen så får vi se min status då. Hoppas verkligen inte min rygg är mer skadad nu än vad den har varit pga 2 graviditeter. Hoppas det finns hopp för denna ryggen och att min ork och energi kommer tillbaka snart igen när man börjar få mer rätt på ryggen ;) 
 
 
 
Mina 2 Huliganas studsar jämt omkring här hemma i bara blöja för det är så fruktansvärt varmt i vår lgh så man knappt får nån luft så man får gå med lite plagg på sig ju =O 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Celina vill bara ställa sig upp nu hela tiden och är helnöjd när hon kommer upp och står mot bordet eller soffan ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har ett riktigt fint sensommarväder här så man ska inte klaga på vädret iaf ;) Hoppas man kan ta sig ut och njuta av vädret en dag snart innan regnet och kylan kommer =/ 
 
 
 
Nu ska denna rygg VILA                    c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0