Full rulle =O

Har minsann varit igång nu dessa dagarna ;) Syrran hämtade Loppan igår så här e dem sista bilderna på när vi va ute med Loppan jag och töserna ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Loppan hade sin favvo plats i Melindas mys stol ;)
 
 
 
 
 
 
 
Igår va jag på Ikea med min vän Mimi då hon skulle handla en massa nytt til Emilias rum ;) Kan säga att i min bil va det FULLT från Ikea och jag hade med töserna med såklart ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Blev en massa lek och bus sen hemma när vi va klara med Mimi ;) Tack Mimi för en underbar dag igår ;) Hade så kul med dig igår med musik från förr och massa prat och skratt <3 Det va guld värt igår gumman det glömmer jag aldrig ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag har jag varit och handlat lite förnödenheter och varit på BVC på 9 mån kontroll med Celina och hjälpt Mimi så där gick min förmiddag fort med det ;) 8,8 kg vägde hon nu och va 73 cm lång ;) Sist vägde hon 8,7 kg och va 70 cm men hon har ju börjat krypa som sören nu så d e inte så konstigt att hon stannat i vikten ;) 
 
 
 
Sen när Melinda slutade Dagis körde jag till Väla med töserna då jag behövde handla lite saker där samt lite nya kläder till Melinda då hon inte har mkt plagg som passar henne nu =O 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu blir det ryggläge i soffan                           c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0