Dejt hos Lena ;)

Efter dagis igår körde jag med töserna till min underbara vän Lena och hade badmys med töserna ;) Tusen tack för igår Lena ;) Älskar att träffa dig så ofta jag kan ;) 
 
 
 
Full rulle i poolen på barnen ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Celina hade lite kel med Zazzi igår när Melinda va på dagis ;) Hon är så försiktig när hon närmar sig henne jämfört med va Melinda va =O Melinda drog och slet men Celina verkar va den lugnare typen och d får vi hoppas på så jag får en av varje och inte två Huliganas ;) Hihi ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag regnar det massor och det behöver vi så jag får se vad som sker sen när jag hämtat Melinda från Dagis ;) Har varit hos en ny vän idag ;) Mimmi heter hon och hennes man Kenth jobbar med Per på DHL och dem ska snart ha sitt fjärde barn ;) Barnen är 6,3 och snart 2 år gamla ;) E kul att lära känna nya vänner och speciellt här på området där vi bor då jag inte känner nån här alls =) 
 
 
 
Welcome rain                            c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0