Date hos Mimmi och Kenth ;)

Igår gick jag till Mimmi och Kenth som bor på samma område som oss för att våra barn skulle leka av sig ;) Vädret va ostadigt men dem har stor lya så barnen lekte runt en massa där och lite ute när d solen kom fram ;) 
 
 
 
Mimmi bjöd på Tacogratäng och jisses va d va mumsigt ;) Tusen tack för igår Mimmi ;) 
 
 
 
Celina äter isglass ;) 
 
 
 
 
 
 
 
Här äter Melinda och Elin glass för fullt ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Casper äter med glass med Mimmi bredvid ;) I december ska dem ha sitt 4 barn ;) 
 
 
 
 
 
 
 
Här dansar Elin och Melinda för fullt och Celina är överlycklig och studsr och skriker för hon älskar när barn busar med henne ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bus utomhus ;)
 
 
 
 
 
 
 
Melinda somnade så sött igårkväll tätt inpå mig så trött som hon va ;) 
 
 
 
 
 
 
 
Idag har jag bara varit inne med töserna när Per jobbat. Ryggen har strulat massvis och min ork och energi va på noll idag så jag har inte gjort mer än nödvändigt idag =( Tids nog är det säkert tillbaka men vill orka med vardagen nu utan värk och med ork och energi.
 
 
 
My highest wish is to be well                         c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0