Vi drar till Malmö =O

Har röjt en del bland barnens kläder idag med samt städat lite här och var ;) Detta vackra vårvädret gör en så lycklig och pigg ;) Hade inget planerat alls idag efter dagis men sen behövde KKS ( Katt Kommado Syd ) en körning till Malmö med en st kise så jag ställde upp ;) Töserna åkte med mig åsså klart och dem va så snälla och skötsamma i bilen ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det va en trevlig liten roadtrip och märkligt nog hittade jag både dit och hem utan problem =O Kryss i taket Haha ;) 
 
 
 
Imorse va det riktigt tät dimma här men det löstes som tur upp under dagen ;) Här har vi Melinda på balkongen imorse innan dagis ;) 
 
 
 
 
 
 
Och här e Celina en liten söt cupcake ;) 
 
 
 
 
 
 
Hon sussade s gott idag 2 ggr medans jag röjde här hemma varav hon somnade en gång i sitt babygym *hihi* 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu snart sussar mina krusbärskotletter och snart nog jag med                              c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0