Valborg ;)

Hade tänkt va hemma bara med töserna idag men fick ett samtal från min vän Anna ås ja körde till hennes föräldrar där hon va utanför Höganäs ;) Det va riktigt trevligt och Melinda Huliganade runt i n trädgården såklart =O 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dem hade nån utländsk ölsort där som hette såhär =P Hihi ;) 
 
 
 
 
 
 
Tusen tack för en underbar trevlig kväll alla inblandade dvs hela familjen Jeppsson ;) Sven, Lotta, Ebba, Anna och Petter ;) 
 
 
 
Celina älskar att sitta i gåstolen oc leka och va med och se allt ;) Här ler hon för fulla muggar ;) 
 
 
 
 
 
 
Ho fick provsmaka gröt med fruktpure idag med och även detta va uppskattat så hon blir nog lika lätt som Melinda att ge riktig mat till ;) 
 
 
 
 
 
 
Vaknade kl 4 imorse och kunde inte somna om alls så jag har varit vaken sen dess =O E smått slut i kroppen men mina ögon borde vara mer slut tycker jag =O Ska gå och nanna om en liten stund iaf ;) Töserna sussar så sött så det är bara att slänga sig  bingen ;)
 
 
 
Sköna Maj välkommen imorgon                c",)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Miickiiz

Känner du Anna? Jag oxå!!

Svar: Japp ;) Hon är en gammal klass kompis till mig ;) Gick ihopa Lekis till 9:an sen i gymnasiet ;)
MalinOpel

2013-04-30 @ 22:42:43
URL: http://mammatillemil.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0